سرپرست تیم ملی فوتسال ایران گفت: اردوی تیم ملی از روز 24 فروردین آغاز می‌شود و تا اواخر خردادماه به صورت یکسره ادامه خواهد داشت.

مصطفی عمادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتسال اظهار داشت: به خاطر اینکه "خسوس کاندلاس" روز نوزدهم فروردین به ایران می‌رسد، اولین اردوی تیم ملی از روز 24 فروردین با حضور 25 بازیکن آغاز می‌شود. البته این تاریخ از پیش هماهنگ شده است و ممکن است با نظر خسوس مجددا تغییر کند.

وی درباره زمان پایان اردوی تیم ملی تاکید کرد: این اردو استارتی است برای مسابقات داخل سالن آسیایی کره جنوبی. به همین خاطر با کار بدنسازی شروع می‌شود و به تدریج تعدادی از بازیکنان خط می‌خورند. اردوی تیم ملی تقریبا تا اواخر خردادماه به صورت یکسره ادامه دارد و شامل هفته‌ای چهار، پنج روز تمرین می‌شود.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به سئوالی مبنی بر خبر برگزاری دیدار دوستانه ایران با اسپانیا پیش از مسابقات آسیایی کره جنوبی، یادآور شد: من از این موضوع بی خبرم. تنها مسابقه‌ای که در برنامه تیم ملی قطعی شده و رئیس کمیته فوتسال هم به آن اشاره کرد، حضور در تورنمنت چین است. در این تورنمنت علاوه بر ایران و چین، روسیه و هلند هم شرکت دارند.