قم - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در دیدار برابر سپاهان اصفهان چهره یک تیم از پیش باخته را نداریم، بلکه دو برابر توانمان را برای پیروزی در این دیدار به کار خواهیم گرفت.

حسین گنجیان صبح پنجشنبه در حاشيه آخرين تمرين اميدهاي صبا در آستانه اعزام به اصفهان، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده بازیکنان این تیم برای دیدار با سپاهان اصفهان، اظهار داشت: دور برگشت از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی هفته پنجم خود را سپری خواهد کرد که تیم صبای قم در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز برابر تیم سپاهان اصفهان به دنبال اثبات توانمندی‌های خود است.

بازیکنان صبا براي متوقف كردن سپاهان مصمم و یکدل هستند

وی تصریح کرد: سپاهان اصفهان سعی می کند با استفاده از شرایط میزبانی در این دیدار به برتری دست یافته و روند موفقیت‌های خود را حفظ کند، ولی بازیکنان ما در کنار یکدیگر مصمم و یکدل هستند تا با ارائه بهترین بازی خود، یکی از مدعیان لیگ امسال را متوقف کنند.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم ادامه داد: بازیکنان ما در این دیدار دو برابر توانی که در دیدارهای قبلی مقابل حریفان مصرف کردیم را به کار خواهند گرفت تا بهترین نتیجه را مقابل تیم مدعی سپاهان اصفهان به دست بیاوریم  و امیدهای خود را برای فرار از قعر جدول رده بندی بیشتر کنیم.

وی اضافه کرد: شکست مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در چهارمین هفته دور برگشت لیگ برتر برای تیم صبای قم نتیجه خوبی نبود اما چیزی از ارزش های بازیکنان ما نمی کاهد، زیرا باید قبول کنیم که ملوان به غیر از بازیکن، از سایر جهات وضعیت بهتری نسبت به صبای قم دارد و تیمی است که برای قهرمانی بسته شده و هم اکنون در بین سه تیم بالای جدول جای دارد.

امكانات صبا براي مقابله با تيم‌هاي مطرح ليگ برتر محدود است

گائینی با بيان اينكه امكانات صبا براي مقابله با تيم‌هاي مطرح ليگ برتر محدود است، بیان داشت: بازیکنان ما در حضور هواداران خودی بهترین عملکرد را داشتند و بازی بسیار خوبی ارائه کردند اما نمی دانم که چرا تمرکز ما در در لحظات حساسی از بازی به هم ریخت و با وجود اینکه یک گل زدیم به راحتی دو گل دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه تردیدی نیست که کار بسیار سختی در پیش داریم و باید بیشتر از گذشته برای موفقیت تلاش کنیم، تاکید کرد: با این حال هرگز این نتیجه مانع روند صعودی تیم صبای قم در لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور نخواهد شد.

گفتنی است: تیم فوتبال امید صبای قم در حالی هشتمین دیدار خارج از خانه خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را برابر سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در رده آخر جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده است.