بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: در مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور، پنج آزادکار نیز از خراسان شمالی حضور دارند.

سیدامید علوی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور تحت عنوان گرامیداشت 12 فروردین( روز جمهوری اسلامی) طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور نمایندگانی از استان های سراسرکشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود، اظهار داشت: از خراسان شمالی نیز پنج کشتی گیر در اوزان مختلف این مسابقات حضور دارند.

وی اظهار داشت: در این رقابت ها از این استان در وزن 42 کیلوگرم سهیل مطرانلویی، در 46 کیلو رضا نورانی، در 50 کیلو سجاد اسماعیل زاده و جواد جعفری و در وزن 58 کیلوگرم نیز مصطفی کریمی به مربیگری علی میرآبی حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین احمد نجمی دیگر آزادکار نوجوان خراسان شمالی، در سال گذشته در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور در مسجد سلیمان با قرار گرفتن در بین هشت کشتی گیر برتر مجوز حضور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان این مسابقات، حداکثر هشت نفر برتر و آزادکاران برگزیده اوزان مختلف با نظر کمیته فنی مجوز حضور مستقیم در مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای شرکت در رقابت های جهانی را کسب می کنند.