سرمربی تیم والیبال کاله ترکیب دوازده نفره این تیم برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا را 25 فرودین‌ماه اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاله که در مصاف با متین ورامین عنوان قهرمانی فصل گذشته مسابقات والیبال باشگاه‌های کشور را به دست آورد به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد. به همین منظور مسئولان این تیم چندی پیش اسامی 20 بازیکن خود را به عنوان فهرست اولیه به کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کردند اما طبق روال همیشه از این فهرست تنها دوازده بازیکن در ترکیب نهایی کاله برای شرکت در مسابقات قرار خواهند گرفت.

به گفته بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله ترکیب دوازده نفره این تیم 25 فروردین ماه مشخص خواهد شد.

عطایی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: تا به امروز تمرینات‌مان را در غیاب بازیکنان ملی‌پوش برگزار کردیم. البته قرار بود از 15 فروردین‌ماه بازیکنان ملی‌پوش هم به ما ملحق شوند که البته این کار با کمی تاخیر از چند روز آینده انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طی روزهای آینده تمرینات‌مان را با حضور کامل بازیکنان ملی‌پوش و غیر ملی‌پوش در تهران پیگیری می‌کنیم و پس از چند روز تمرین و کسب اطلاع نسبی از وضعیت کلی بازیکنان، ترکیب دوازده نفره تیم را مشخص می‌کنیم. 25 فروردین‌ماه این ترکیب مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال کاله با بیان اینکه در فهرست اولیه این تیم که به AVC اعلام شد، هشت بازیکن کمکی قرار داشتند، خاطرنشان کرد: اینکه در ترکیب نهایی چند بازیکن از ترکیب اصلی کاله و چند بازیکن به عنوان یار کمکی قرار بگیرند، مشخص نیست. البته استفاده از دو بازیکن کمکی قطعی است. جواد محمدی‌نژاد و علی سجادی بازیکنانی هستند که حضورشان به عنوان یار کمکی در ترکیب کاله برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا قطعی است.

عطایی اظهارداشت: بنا به تشخیص کادر فنی تیم ملی و به منظور بهبودی تدریجی شهرام محمودی، این بازیکن دیرتر از دیگر ملی‌پوشان به اردوی کاله ملحق خواهد شد اما در هر صورت طی روزهای آینده با حضور ترکیب کامل تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا طی روزهای اول تا نهم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود. کاله در دوره پیشین این رقابت‌ها به عنوان سوم دست یافت.