گرگان – خبرگزاری مهر: دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: نامگذاري سال از سوي رهبر معظم انقلاب وظيفه هر يك از ما را براي پيشبرد اهداف نظام مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی طاهری صبح شنبه در دیدار با مدیران صنعت آب و برق گلستان افزود:  اگر به وظيفه خود عمل كنيم خداوند متعال كمك خواهد كرد تا با همه موانع اين گردنه را پشت سر بگذاريم و در سالي كه دو انتخابات  پيش رو داريم بتوانيم حماسه سياسي مهمي  براي كشور خلق كنيم. 

وي تصريح كرد: هدف ما بايد رضايت مندي مردم باشد و با سختي هاي كه وجود دارد وظيفه ما نسبت به گذشته دو چندان است.
 
طاهري با اشاره به اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران با يك رويكرد معنوي توانسته موانع و مشكلاتي را كه از هر سو دشمنان براي ما به وجود آورده اند پشت سر بگذارند ياد آور شد: با توجه به انتخابات آينده دشمنان تلاش دارند تا با تحريم ها و فشار هاي اقتصادي مردم را از وارد شدن در صحنه سياسي كشور مايوس سازند تا بتواند به اهداف خود دست يايند. 
 
نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: وظيفه همه مديران و مسئولان اين است كه در سال جاري با توجه به همه مشكلاتي كه وجود دارد با خدمت صادقانه رضايتمندي مردم را به وجود آورند و ما نيز تلاش خواهيم كرد تا اين جلسات همانند سالهاي گذشته ادامه يابد تا بتوانيم با طرح مسائل در مجلس پيگير مشكلات مردم باشيم.
 
آیت الله میبدی از علمای بزرگ استان گلستان نیز با اشاره به جايگاه آب گفت: باید اهمیت و  ارزش حیاتی آب را با شیوه های مختلف برای مردم تبیین و آثار و تبعات زیانبار هدر رفت آن را برای جامعه تشریح کرد.
 
اقتصادی بنیه عالی کشور است
 
آيت الله ميبدي با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: اقتصاد بنیه عالی کشور است که با مجاهدت و کوشش در این راه می توان به تقویت اقتصاد کشور کمک کرد .
 
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) افزود: اگر با تدبیر صحیح آب را مدیریت کنیم به اندازه کافی آب برای مصرف وجود دارد .
 
آیت الله میبدی با بیان این مطلب که به مسئله آب در اسلام بصورت دقیق اشاره شده است خاطر نشان کرد: مردم ما باید مصرف صحیح آب را در اولویت زندگی خود قرار دهند.
 
وي با اشاره به اهميت آب گفت: سلامت انسان به آب بستگي دارد كه در اين خصوص تلاشهاي زيادي از سوي مسئولين انجام شده و مردم مي بايست قدر اين نعمت الهي را بدانند.
 
نقدینگی مهمترین مشکل صنعت آب و برق
 
سرپرست آب و فاضلاب شهري گلستان در اين ديدار با تبريك ايام نوروز با اشاره به اينكه بحث نقدينگي يكي از مهمترين مشكلات صنعت آب و برق استان است گفت: بايد توجه جدي به بحث تعرفه ها شود، با محاسبات انجام شده يك آب معدني سه هزار و 500 برابر تعرفه آب شهري قيمت دارد. 
 
سید منصور هاشمي افزود: سال 91 را با همه شرايط پشت سر گذاشته ايم و با توجه به زيرساخت ها و برنامه ريزي در اين خصوص خود را براي تابستان آماده كرده ايم تا در ايام اوج مصرف كه همزمان با انتخابات نيز خواهد بود مشكلي وجود نداشته باشد. 
 
وي با اشاره به نامگذاري سال از سوي مقام معظم رهبري بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: اين نامگذاري بیانگر این است که كه در اين سال چگونه از موانع عبور كنيم.