رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌ ملی صدای بهار در 31 استان، فردا( 18 فروردین )در مراسمی در استان های خود تجلیل می‏‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدشریف ملک زاده ادامه داد: خوشبختانه در نوروز 92 شاهد بهترین نوع خدمت‌رسانی و همکاری دستگاه‌های مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راهور، پایانه‌ها، علوم پزشکی و اورژانس 115، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و... بودیم.

معاون رییس‌جمهور با اشاره به بازدید مکرر بازرسان عالی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور از ستاد تسهیلات نوروزی استان‌ها، اظهار کرد: گزارش‌های بازرسان حکایت از همکاری و مساعدت همه‌ دستگاه‌های عضو به‌منظور ارائه‌ مناسب‌ترین تسهیلات به مسافران نوروزی دارد.

مراسم تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان‌ها به تفکیک و با حضور مقامات عالی و مسوولان اداره‌های مختلف در هر استان برگزار می‌شود.

در مراسم تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در هر استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین نماینده‌ ویژه‌ رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حضور خواهند داشت. این مراسم در راستای ارائه‌ خدمات شایسته‌ی ستاد تسهیلات سفرهای هر استان به گردشگران و اجرای مناسب برنامه‌های جشنواره‌ ملی صدای بهار در تعطیلات نوروزی سال 92 برگزار می‌شود.

در این مراسم اداره‌های کل میراث فرهنگی و گردشگری هر استان از فعالان عرصه‌ خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قدردانی می‌کنند.

همچنین قرار است که از اعضای اصلی ستاد نیز در مراسمی که روز 28 فروردین در استادیوم آزادی برگزار می شود نیز تقدیر شود.