اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با شرایطی که بر تیم ما حاکم است و بازی‌های پیش‌رو، ذوب‌آهن باید در لیگ برتر بماند.

حمید شفاعت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل راه‌آهن شهر ری اظهار داشت: ذوب‌آهن در دیدار با راه‌آهن عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما متاسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکرد؛ ما چندین موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم که توسط پیام، قاسم و یکی دو نفر از دیگر بازیکنان از دست رفت.

وی افزود: متاسفانه تیم ما در این بازی هم بدشانس بود زیرا به ادعای کسانی که مسابقه را دیده بودند، ذوب‌آهن باید در دیدار با راه‌آهن پیروز از زمین بیرون می‌آمد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و ما در این مسابقه به تساوی رسیدیم اما باید امتیازی بازی‌های آینده را حتما از آن خود کنیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد بازی آینده ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تهران بیان داشت: بازی آینده تیم ما مقابل پرسپولیس تهران یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز است و ما باید حتما امتیاز این بازی را ازآن خود کنیم. پرسپولیس تیم بزرگسی است اما ما به امتیاز این مسابقه شدیدا احتیاج داریم و در این بازی محکوم به برد هستیم.

وی بیان داشت: اگرچه تیم ما در جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خورد اما با وجود این شکست، ذوب‌آهن نشان داد که چیزی از پرسپولیس کم ندارد و مطمئنا برای این بازی هم با همه توان خود به میدان خواهد رفت.

شفاعت اضافه کرد: مطمئن باشید که ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند زیرا بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد و همه بازیکنان برای ماندن در لیگ برتر هم‌قسم شده‌اند.

ذوب‌آهن جمعه هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر مقابل راه‌آهن به نتیجه تساوی دست یافت.