ساری - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از برگزاری جشن تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات کشور، در استادیوم 100 هزار نفری آزادی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عبدالله زاده شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفر مازندران در هتل سالاردره ساری با اشاره به  حضور گردشگران ورودی به استان گفت: مازندران رتبه نخست گردشگران ورودی را کسب کرده است.

وی به همدلی و هم افزایی بین مدیران و دستگاه ذیربط برای کسب رتبه نخست گردشگرانن ورودی به استان اشاره کرد و گفت: این همکاری و همدلی در استان بزرگ با مدیریت استاندای  که شیخ و الشیوخ استاندارهای دیگر استانهای کشور بوده، محقق شده است.

عبدالله زاده با بیان اینکه مازندران دارای ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری بسیاری است،گفت: باید از ظرفیت و جاذبه های طبیعی استان برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استفاده شود.

حضور 60 دستگاه اجرایی در ستاد تسهیلات سفر نوروز 92

استاندار مازندران نیز با اشاره به کسب رتبه نخست مازندران در زمینه ورودی گردشگران گفت: با حضور 60 دستگاه خدمات رسانی توانستیم رتبه نخست را در کشور کسب کنیم.

سید علی اکبر طاهایی از حضور همه دستگاه اجرای که در ایام نوروز 92 برای حضور گردشگران در مازندران تلاش کرده اند قدردانی کرد.

در این مراسم از برخی مسئولان کمیته ها و معاونت های فعال ستاد تسهیلات سفر مازندران قدردانی شد.