خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر فرودگاه خرم آباد از جابجایی بیش از هزار و 300 مسافر از طریق این فرودگاه در ایام نوروز خبر داد.

اسفندیار کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ایام نوروز سالجاری بیش از هزار و 353 مسافر توسط 28 مورد نشست و برخاست هواپیما در مسیر تهران - خرم آباد - تهران جابجا شدند.

وی با اشاره به رشد 75 درصدی تعداد مسافران نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیان داشت: تعداد مسافران جابجا شده از طریق فرودگاه خرم آباد طی تعطیلات نوروز سال گذشته 694 نفر بوده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد ادامه داد: همچنین فرودگاه خرم آباد در تاریخ هشتم فروردین ماه سالجاری میزبان پروازهای رئیس جمهور در مجموع به تعداد 24 پرواز نشست و برخاست توسط یک فروند هواپیمای دولت و چهار فروند بالگرد بوده است.

کیانی انجام 14 پرواز نشست و برخاست بالگرد ناجا و انجام 18 پرواز نشست و برخاست بالگرد هلال احمر در این ایام را از فعالیتهای مجموعه فرودگاه خرم آباد برشمرد و بیان داشت: فرودگاه خرم آباد با دارا بودن دستگاههای کمک ناوبری پیشرفته و سایر امکانات مناسب موجود توانایی انجام بیش از 10 پرواز را طی شبانه روز دارد.

وی همچنین میزبانی فرودگاه خرم آباد از کاروانهای راهیان نور را از دیگر فعالیتهای انجام شده در این مدت برشمرد و بیان داشت: فرودگاه خرم آباد میزبان 135 نفر از اعضای کاروانهای راهیان نور ستاد شرکت فرودگاههای کشور و فرودگاه امام خمینی(ره) در دو نوبت بوده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد یادآور شد: همچنین این فرودگاه در ایام تعطیلات نوروزی میزبان 192 نفر از همکاران شاغل در شرکت فرودگاههای کشور و خانواده های آنها در قالب 20 خانوار بوده است که هر خانواده نیز به طور میانگین اقامتی سه روز در شهر خرم آباد داشته اند.