تمرین عصر یکشنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که یک دوربین تلویزیونی برای انجام مصاحبه با قلعه نویی در مورد بردن پسرش به عربستان در محل تمرین حاضر شده بود اما با مشکلاتی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان آماده می کند، عصر امروز یکشنبه تمریناتش را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کرد. این تمرین با حضور 50 هوادار و برخی مسئولان و مشاوران فنی باشگاه استقلال برگزار شد. اعضای کادر فنی دقایقی به صورت ایستاده جلسه ای را برگزار کردند.

* سیروس دین محمدی که از حاضران در تمرین امروز بود به خاطر حضورش در زمین شماره دو آزادی به مرور خاطرات دوران فوتبالش در این زمین به همراه استقلال و تیم ملی پرداخت.

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال دقایقی با هاشم بیک زاده به طور اختصاصی صحبت کرد.

* به دلیل اینکه دیدار استقلال با الهلال روز سه شنبه از ساعت 21 برگزار می شود، تمرین روز دوشنبه استقلال نیز در همین ساعت برگزار خواهد شد. امروز خبرنگاران و عکاسان زیادی از این تمرین استقبال کرده بودند.

* دوربین برنامه 20:30 برای انجام مصاحبه با امیر قلعه نویی در مورد اتفاقات و شرایط استقلال در محل تمرین حضور داشت که موفق به صحبت با قلعه نویی نشد. گفته می شود گزارشگر این برنامه قصد داشت در مورد دلیل بردن پسر قلعه نویی به عربستان از سرمربی آبی پوشان سوال کند که موفق به مصاحبه با قلعه نویی نشد. تلاش گزارشگر این برنامه برای فراهم کردن شرایط این مصاحبه بی نتیجه ماند. این برنامه روز شنبه گزارشی از همسفران استقلال در عربستان پخش کرده بود که بخشی از آن به پسر قلعه نویی مربوط می شد.

این اتفاق در شرایطی برای این برنامه تلویزیونی رخ داد که دوربین شبکه خبر نیز به خاطر پخش کردن اتفاقات حاشیه ای و درگیری ها از حضور در ورزشگاه ها محروم است و اجازه ورود به اماکن تحت کنترل حراست وزارت ورزش به آنها داده نمی شود.