بوشهر - خبرگزاری مهر: شاهین بوشهر با شکست مقابل نفت مسجد سلیمان امیدهای خود را برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال از دست داد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و پنجم راقبت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و از گروه الف، عصر یکشنبه دو تیم شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که تیم نفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود به برتری دست یابد.

تیم شاهین برای ماندن در لیگ دسته اول فوتبال کشور به هر سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت و با وجود اینکه در اغلب دقایق این بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نتوانست از موقعیت‌های ایجاد شده به خوبی بهره‌ ببرد و در نهایت با شکست مقابل مهمان خود، امیدهایش برای ماندن در لیگ از بین رفت.

شاهین بوشهر سال گذشته نیز در چنین روزهایی برای ماندن در لیگ برتر دست و پا می‌زد ولی با توجه به عدم حمایت مسئولان در مواقع لازم از این تیم، شاهین به لیگ دسته اول سقوط کرد و در حالی که در لیگ امسال نیز این تیم عزم خود را برای حضور مجدد در لیگ برتر جزم کرده بود، باز هم حمایت لازم از این تیم صورت نگرفت تا شاهد بیشترین تغییرات مدریتی و کادر فنی باشد.

شاهین به بدهکارترین تیم ایران تبدیل شد و بسیاری از بازیکنان از این تیم جدا شدند و این تیم در بسیاری از بازی‌ها تنها با 11 بازیکن راهی میدان می‌شد و بازیکنی برای تعویض در اختیار نداشت.

تیمی که سودای صعود به لیگ برتر را در سر داشت، در انتهای جدول رده‌بندی دست و پا زد و دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، سقوط این تیم به لیگ پائین‌تر مسجل شد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که شاهین با این همه بدهی در لیگ دسته دوم چگونه حاضر خواهد شد.

تیم نفت مسجد سلیمان نیز برای حضور در رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت که موفق شد با گل  همايون گراوند از روی نقطه پنالتی در دقیقه 84 به این مهم دست یابد و جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

نفت مسجد سلیمان با این برد 45 امتیازی شد و شاهین بوشهر همچنان با 26 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

از نکات قابل توجه این مسابقه می توان به گل سالم شاهین اشاره کرد که در نیمه اول حمیدرضا سلیمانی توپی را با سینه وارد دروازه تیم نفت مسجد سلیمان کرد که تورج حق‌وردی داور این مسابقه این گل را مردود اعلام کرد و خطای هند این بازیکن را گرفت.

شاهین بوشهر در این مسابقه پزشک نداشت و تدارکات این تیم برای مداوای بازیکنان وارد زمین می‌شد.

هر چند از هواداران پرتعداد شاهین در لیگ برتر خبری نبود ولی تماشاگرانی که برای این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند با شور بسیار زیادی تیم خود را برای بقا در لیگ دسته اول تشویق کردند.

در دقایق پایانی این مسابقه و پس از پرتاب یک شیء توسط تماشاگران به سمت کمک داور این مسابقه، بازی برای دقایقی متوقف شد.

شاهین که در طول فصل نتوانسته بود آنگونه که باید برای کسب امتیازات تلاش کند، در این مسابقه تیم برتر میدان بود ولی این تیم نفت مسجد سلیمان بود که بر خلاف جریان بازی توانست سه امتیاز را کسب کند.