یکی از روزنامه‌های عربستانی از اتخاذ تاکتیک هجومی سرمربی تیم فوتبال الهلال برای پیروزی تیمش در تهران برابر استقلال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه عکاظ عربستان در گزارشی که امروز منتشر کرد به بازی استقلال ایران و الهلال عربستان اشاره و اعلام کرد "زلاتکو دالیچ" سرمربی الهلال در آخرین تمرین تیمش در ریاض، تاکتیکی هجومی برای استفاده از فضاهای بازی که بازیکنان خط دفاع استقلال در اختیار این تیم قرار می‌دهند، اتخاذ کرده است. همچنین این مربی قصد دارد با استفاده از این تاکتیک، از دفاع استقلال عبور کرده و با این شیوه بتواند ضمن باز کردن دروازه آبی‌پوشان، شانس پیروزی تیمش در تهران را بیشتر کند.

البته این مربی تغییر زیادی در ترکیب تیمش ایجاد نمی‌کند، غیر از اینکه عبدالله الزوری در مرکز خط دفاع جایگزین ماجد المرشدی می‌شود و سایر نفرات هم بازیکنانی هستند که در ریاض برابر استقلال به میدان رفتند.

در ادامه این مطلب به این موضوع هم اشاره شده است که در تمرین آخر تیم الهلال که به "رئیس" ها مشهور است، زلاتکو اصرار می‌کرد بازیکنانش شوت از راه دور را در دستور کارشان قرار دهند که در این تمرین نواف العابد، محمد شلهوب و سایر القحطانی آماده‌تر از سایر نفرات بودند.

در این تمرین همچنین سرمربی الهلال به بازیکنانش بر لزوم گرفتن 3 امتیاز در زمین استقلال در ورزشگاه آزادی تاکید و به آنها گفته است توانایی رسیدن به چنین نتیجه ارزشمندی را دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.