تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳

اصفهان – خبرگزاری مهر: وضعیت مصدومیت محرم نویدکیا، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در عربستان بررسی می‌شود و پزشکان سپاهان سه‌شنبه در مورد او نظر خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است پزشکان تیم فوتبال سپاهان طی روزهای آینده در مورد وضعیت مصدومیت محرم نویدکیا بررسی‌های لازم را انجام و تکلیف این بازیکن را مشخص کنند.

محرم نویدکیا که چند روز گذشته با مصدومیتی از ناحیه زانو دست و پنجه نرم می‌کرده، در حال حاضر زیر نظر پزشکان تیم سپاهان فعالیت‌های درمانی خود را ادامه می‌دهد و شرایط او به گونه‌ای نیست که بتوان در مورد بازی کردن کامل او در دیدار با الاهلی عربستان نظر داد.

رشادی پزشک سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون این مسئله اظهار داشت: من نمی‌توانم با قاطعیت در مورد وضعیت این بازیکن سخن بگویم، باید یکی دو روز دیگر هم او را زیر نظر بگیرم اما تلاش می‌کنیم او را برای بازی با الاهلی عربستان آماده کنیم.

قرار است نویدکیا در تمرین امروز و فردای سپاهان شرکت کند و سپاهانی‌ها سه‌شنبه شب در مورد وضعیت مصدومیت او نظر نهایی خود را بدهند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه هفته جاری در عربستان برگزار می‌شود.