خرمشهر – خبرگزاری مهر: معاون دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: گروه های تجسس و نجات دریایی این ادار کل جان سه مسافر قایقهای تفریحی را در رودخانه کارون نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب گرایلو اظهار کرد: به رغم تمهیدات صورت گرفته از سوی این اداره کل بندر خرمشهرو همکاری شهرداری و نیروی انتظامی، به دلیل عدم رعایت هشدارهای ایمنی به هنگام سوار و پیاده شدن مسافران، سه نفر از سرنشینان قایقهای تفریحی در رودخانه کارون به آب افتادند.

گرایلو ادامه داد: با توجه به تدابیر صورت گرفته و گشتهای دریایی منظم توسط شناور های تندرو این اداره کل، پس از وقوع این حادثه بلافاصله شناور مرکز تجسس و نجات بندر خرمشهر در محل حاضر و امدادگران اقدام به نجات جان سرنشینان قایق های تفریحی کردند.

وی با اشاره به انجام بیش از 10 هزار و 520 سفر دریایی برای 76 هزار و 150 نفر در کارون و اروند در تعطیلات نوروزی افزود: در این مدت با نظارتهای شبانه روزی گروه های ایمنی و تجسس و نجات این اداره کل و دیگر نهادهای مسئول و همکاری قایقرانان خوشبختانه همه مسافران نوروزی که از قایقهای تفریحی استفاده کردند در سلامت کامل خرمشهر را ترک کردند.