سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از شکست 2 بر یک در اولدترافورد با اعتراض به گل اول تیم منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، گفت این گل می‌بایست مردود اعلام می‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "سرخیو آگوئرو" که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود گل تعیین کننده‌ای زد با این حال مربی یونایتد فرگوسن معتقد است "مایک دین"، داور مسابقه، نمی بایست گل اول سیتی که توسط "جیمز میلنر" به ثمر رسید را قبول می‌کرد.

وی گفت "کارلوس ته وز"، مهاجم سیتی، در موقعیت آفساید قرار داشته و همچنین دید "دیوید دخیا"، دروازه‌بان من یونایتد، را مسدود کرده بود.

فرگوسن گفت: در گل اول، ته وز بدون شک در بازی دخالت داشت. اما خط نگهدار در طرف دیگر بود. در آن صحنه راهی نبود جز اینکه او می‌بایست پرچم می‌زد. این مایوس کننده بود چراکه ته وز در مسیر دروازه‌بان قرار داشت. اگر اسم این را دخالت در بازی نگذاریم من نمی‌دانم باید به آن چه گفت.

فرگوسن نسبت به عملکرد دفاعی تیمش روی هر دو گل سیتی معترض بود و در این خصوص گفت: در نیمه دوم تیم ما بهتر بازی کرد. باید در خصوص گل‌هایی که دریافت کردیم و باختیم به خودمان نگاه کنیم. می‌دانیم که آگوئرو یک تمام‌کننده فوق‌العاده است. برای همین بود که به زمین فراخوانده شد. ما به او فضای زیادی برای گل زدن دادیم.