تیم فوتبال نوجوانان (زیر 17 سال) ایران در دومین بازی تدارکاتی‌اش در اردوی آماده‌سازی تهران برابر تیم پیکان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نوجوانان (زیر 17 سال) ایران که خود را برای حضور در جام جهانی نوجوانان 2013 امارات آماده می‌کند، صبح امروز سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم امید پیکان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در این بازی که در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، علی دوستی‌مهر بیشتر به آزمایش نفرات جدید دعوت شده به اردوی آماده‌سازی این تیم پرداخت. شاگردان دوستی‌مهر روز یکشنبه هم در دیداری تدارکاتی با 2 گل مغلوب تیم لیگ برتری نفت تهران شده بودند.

بعد از این مسابقه دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم نوجوانان در تهران به پایان رسید. طبق برنامه‌ریزی کادرفنی تیم فوتبال نوجوانان ایران، مرحله سوم اردوی آماده‌سازی این تیم در سال 92 از روز 24 فروردین‌ماه تا دوم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

همچنین قرار است شاگردان علی‌ دوستی‌مهر در اردیبهشت‌ماه سال جاری راهی امارات شده و علاوه بر برگزاری اردوی آماده‌سازی در این کشور، دو دیدار با تیم نوجوانان امارات میزبان جام جهانی نوجوانان برگزار کند. البته ممکن است با حضور یک تیم آمریکایی، این‌ بازی‌های تدارکاتی در قالب تورنمنتی چند جانبه انجام شود.