قم - خبرگزاری مهر: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال مرحوم حجت‌الاسلام یحیی‌زاده، زندگی ساده و بی‌آلایش آن مرحوم را الگویی برای طلاب و سایر اقشار جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: درگذشت مرحوم مغفور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده خدوم مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) میبد مایه اندوه و تاسف خدمتگزاران به سربازان امام زمان (عجل الله  فرجه الشریف) گشت.

در ادامه پیام عنوان شده است: حجت‌الاسلام یحیی‌زاده در سال‌های متمادی نماینده موسس و هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) میبد بود و طلاب و اساتید این مدرسه علمیه از خدمات و زحمات این روحانی مردمی بهره‌مند شدند.

در پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: بی‌شک زندگی ساده و بی‌آلایش آن مرحوم الگویی برای طلاب و سایر اقشار جامعه خواهد بود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران درگذشت این فرهنگبان بااخلاق و مخلص را به پیشگاه امام زمان عجل الله فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف تفت و میبد، خانواده آن مرحوم و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران به ویژه طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) میبد تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه باری تعالی خواستار است.