خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به مشکلات فعالان حوزه اقتصادی، خواستار محوریت شعار "حماسه سیاسی و اقتصادی" توسط متولیان امر شد.

حسین سلاح‌ورزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأکید مجدد رهبر فرزانه انقلاب در نام‌گذاری سال جاری با در نظر داشتن مسائل اقتصادی گفت: حجت بر مسئولان تمام است و ضرورت دارد با نگاهی تازه به دنبال رفع مشکلات عدیده‌ این حوزه باشیم.

وی با اشاره به اینکه حماسه‌ اقتصادی از حماسه‌ سیاسی جدا نیست، افزود: بر کسی پوشیده نیست که انتخابات پیش رو مهم‌ترین مسئله‌ کشور است که می‌تواند تبدیل به حماسه‌ای ماندگار در حوزه‌ سیاسی شود؛ اما این پایان کار نیست و رهبر معظم انقلاب به درستی با تأکید دوباره بر ضرورت خلق حماسه‌ اقتصادی نشان دادند که مهم‌ترین حوزه، همچنان اقتصاد و مسائل مرتبط با آن است.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: بر همین اساس ضرورت دارد سیاست‌های مسئولان در همه‌ حوزه‌ها و سطوح با در نظر داتشتن تأکید دوباره‌ رهبری بر مسائل اقتصادی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به ضرورت یکپارچه‌سازی تصمیمات برای عبور از شرایط کنونی گفت: علی‌رغم همه‌ تأکیداتی که طی سال‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب وجود داشته، اما همچنان فعالان حوزه‌های اقتصادی با چالش‌ها و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند که بسیاری از آن‌ها با اتخاذ سیاست‌های درست و البته عمل به وعده‌های داده شده توسط مسئولان به راحتی قابل حل و فصل است که امیدواریم در این زمینه گشایشی حاصل شود. 

سلاح ورزی همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری و تبیین شعار "حماسه اقتصادی" گفت: شعار سال نباید در حد پوستر باقی بماند و باید با پیگیری متولیان امر رنگ اجرایی به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی خود را به عنوان سربازان رهبری و کشور می دانند و به دنبال اجرای فرامین رهبری در حوزه اقتصاد هستند، افزود: رهبری با حساسیت ویژه ای طی سالهای اخیر بر روی حوزه اقتصادی دست گذاشته اند.

سلاح ورزی با بیان اینکه پرداختن جدی به شعار امسال می تواند باعث ایجاد اتفاقات مهم در اقتصاد کشور باشد، ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب باید به دقت و به موقع پیگیری و اجرا شوند.