بوشهر - خبرگزاری مهر، امدادگران منطقه ویژه پارس به همراه 20 دستگاه آمبولانس امداد و نجات به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته بحران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف برنامه ریزی جهت امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان استان بوشهر به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه شد.

این کمیته متشکل از مدیران عملیاتی منطقه ویژه پارس و با هدف برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب جهت مشارکت در امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان استان بوشهر هم اکنون در حال برگزاری است.

دبیر کمیه بحران منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری عسلویه و استانداری بوشهر این خودروهای امدادی به همراه جمعی از امدادگران حرفه ای با هدف کمک به زلزله زدگان به شهرستان دشتی اعزام شدند.

حسن آخوندی افزود: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و تشکیل جلسه کمیته بحران منطقه ویژه پارس، تمام نیروهای امدادی موجود در پارس جنوبی جهت امدادرسانی و کمک به دستگاههای اجرایی استان بوشهر بسیج شده اند.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه ویژه پارس تصریح کرد: رایزنی‌های کمیته بحران منطقه ویژه پارس با مسئولان استان به‌ویژه استانداری بوشهر ادامه دارد و سازمان منطقه ویژه پارس آمادگی خود را برای حضور همه جانبه در عملیات امداد رسانی اعلام کرده است.