آبادان - خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان از اعزام 15 نفر امدادگر آبادانی به مناطق زلزله زده استان بوشهر خبر داد.

فرزاد الفونه در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله در مناطقی از استان بوشهر، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان از سه شنبه شب برای حضور در این مناطق آماده بود و صبح امروز برای ارائه خدمات امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی افزود: به همین منظور امدادگران در سه تیم پنج نفره با تجهیزات کامل امدادی به منظور کمک و خدمات دهی به حادثه دیدگاه حادثه دیدگاه بوشهری صبح امروز عازم مناطق زلزله زده شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان ادامه داد: امدادگران به همراه چهار دستگاه خودروی امدادی و یک دستگاه آمبولانس رهسپار این مناطق می شوند.

وی در همین رابطه عنوان کرد: تعدادی زیادی چادر برای اسکان زلزله زدگان به همراه مواد غذایی، امکانات و وسائل اسکان اضطراری در این خودروها و برای کمک به زلزله زدگان بوشهر از شهرستان آبادان فرستاده شده است.

الفونه با اشاره به همکاری فرمانداری ویژه شهرستان آبادان و پالایشگاه منطقه گفت: شب گذشته در پی گفتگو فرمانداری ویژه شهرستان با مدیران پالایشگاه آبادان سه دستگاه خودرو کابینه کمک دار نیز به همراه امدادگران به مناطق عملیاتی اعزام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به گذراندن دوره های تخصصی اسکان و امداد اضطراری از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان این نیروها آمادگی کامل را برای ارائه هرگونه خدماتی در مناطق زلزله زده بوشهر دارند.