تیم مهرام که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیاست به دلیل عدم جذب بازیکن خارجی از شرکت در چهاردهمین دوره این رقابت ها انصراف داد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی هفته‎های گذشته مسئولان تیم مهرام تلاش زیادی برای جذب دو بازیکن خارجی در پست‌های پنج و دو انجام دادند تا بتوانند طبق نظر اعضای هیات مدیره این تیم با ترکیبی قدرتمند راهی رقابت های باشگاه‌های غرب آسیا شوند اما به نتیجه نرسیدن در این زمینه موجب انصراف مهرام شد.

حمیدرضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهارداشت: با وجود تلاش‌هایی که طی هفت هشت روز گذشته برای جذب بازیکن خارجی داشتیم، نتوانستیم با هیچ یک از گزینه‌های مورد نظر به توافق نهایی برای امضای قرارداد برسیم به همین دلیل و با توجه به اینکه فردا آخرین مهلت برای معرفی ترکیب اولیه و 24 نفره تیم‌هاست، امروز چهارشنبه انصراف خود از شرکت در این رقابت‌ها را به فدراسیون اعلام کردیم.

وی تصریح کرد: مهرام مدافع عنوان قهرمانی مسابقات باشگاه‌های غرب آسیاست و به همین دلیل خواست اعضای هیات مدیره تیم حضور قدرتمند در رقابت‌ها بود که بدون جذب بازیکن خارجی امکان پذیر نبود.

سرپرست مهرام تاکید کرد: در اعلام انصراف به فدراسیون بسکتبال، تاکید کردیم که اگر تیمی جایگزین مهرام برای شرکت در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا شود، انصراف ما قطعی است در غیر این صورت و به منظور حفظ سهمیه ایران با چند روز تاخیر در مسابقات شرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا 21 تا 28 اردیبهشت‌ماه در دهوک عراق برگزار می‌شود. مهرام در حالی از حضور در این رقابت‌ها اعلام انصراف کرده است که طی سه دوره قهرمان این مسابقات شد. پیش از این نیز الریاضی لبنان که نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات غرب آسیا شده بود کناره گیری خود از این رقابت‌ها اعلام کرده بود.