اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام نیروهای داوطلب و جوانان این جمعیت به مناطق زلزله زده بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مومنی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به محض اعلام وقوع زلزله تیم عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان به محل وقوع حادثه اعزام شده و خدمات خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: تیم جوانان این جمعیت نیز در آمادگی کامل به سر می برد و در صورت لزوم به صورت آماده باش به محل اعزام خواهند شد.

 وی از ارسال مایحتاج و اقلام مورد نیاز به مصدومان و حادثه دیدگان سخن گفت و خاطرنشان ساخت: به جهت پشتیبانی و خدمات رسانی به زلزله زدگان بایستی اقلام و خدمات مورد نیاز به محل ارسال می شد که در ابتدا استان های همجوار و سپس استان اصفهان وارد عمل شده و نیازهای حادثه دیدگان را ارسال کردند که ارسال یک هزار تخته موکت، سه هزار تخته پتو، 500 عدد بسته مواد غذایی، شش دستگاه آمبولانس، دو دستگاه وانت امدادی، یک هزار تخته چادر امدادی و اعزام  چهار تیم امداد و نجات، چهار تیم اسکان و تغذیه و 70 نفر از امدادگران گروه امدادی از آن جمله است.

مومنی خواستار کمک های نقدی مردم نیکوکار استان اصفهان شد و تاکید کرد: شماره حساب 99999 بانک ملی، ملت و مسکن متعلق به جمعیت هلال احمر و به منظور دریافت و جمع آوری کمک های مردمی پیش بینی شده است که از عموم همشهریان تقاضا داریم کمک های خیرخواهانه خود را تنها به شماره حساب مذکور واریز کرده و از ارسال کمک های نقدی خود به دیگر شماره حساب ها خودداری کنند.

وی خبر داد: بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز آماده به خدمت رسانی به مصدومین و حادثه دیدگان این زلزله است و با هماهنگی و دستورات لازم در صورت لزوم در محل حادثه فعال خواهد شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت و اعلام حمایت های گروه های مختلف پزشکی و عموم مردم به منظور حضور در محل حادثه اذعان داشت: از لحظه وقوع حادثه تاکنون تعداد زیادی از پزشکان و عموم مردم استان طی تماس با جمعیت هلال احر اصفهان مراتب آمادگی و حضور خود در محل حادثه را اعلام کرده اند.