اصفهان – خبرگزاری مهر:‌ سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما با همه توان خود به مصاف پرسپولیس می‌رود و برای پیروزی در این مسابقه از انگیزه بسیاری برخوردار است.

محسن کرباسچی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: ‌بازیکنان ما طی هفته گذشته و بعد از بازی با راه‌آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و از نظر روحی و جسمی برای بازی با پرسپولیس تهران آمادگی دارند.

وی افزود: ما از همه نظر بازیکنان خود را برای بازی با پرسپولیس آماده کرده‌ایم و مطمئن باشید که بازیکنان ما در این مسابقه برای پیروزی به میدان می‌روند و انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل پرسپولیس تهران دارند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات تیم ذوب‌آهن افزود: همه می‌دانند که تیم ما در ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد ومشکلات مالی باعث شد نتوانیم تیم مقتدری راهی رقابت‌های لیگ برتر کنیم اما شرایط تیم ما در حال حاضر بسیار خوب است و نباید امتیاز از دست دهیم.

وی اضافه کرد: ما باید در بازی‌های آینده کاری کنیم که شکست‌های دور رفت را جبران کنیم زیرا بازیکنان تیم ما واقعا شایسته پیروزی هستند و ذوب‌آهن تیمی نیست که در لیگ برتر سقوط کند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.