سنندج - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جایگاه کارگران در کشور ما بعد از انقلاب، خصوصا در جنگ تحمیل و دوران سازندگی بی بدیل است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد حسن رجبی، مصادف شدن روز کارگر را با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد حضرت امام خمینی (ره) آن هم در سالی که به سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری شده به فال نیک گرفت و به جایگاه کارگران در اسلام و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: قشر کارگر بخشی از بسیج میلیونی جامعه اسلامی است و منظور از بسیج کارگری یعنی رویکرد و روحیه بسیجی داشتن است.
 
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" افزود: اصولا حماسه با کارهای عادی فرق می کند، یعنی حتما یک کار برجسته است و به گفته مقام معظم رهبری "یک کار افتخار آمیز است" و این کار برجسته با روحیه جهادی و با همت بلند ایرانی امکان پذیر است، یعنی روحیه ای که در میان کارگران بسیجی وجود دارد.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان کارگران را عنصر اصلی و مولد جامعه صنعتی دانست و ادامه داد: کارگران در امیدوار ساختن ملت در داخل کشور، فرهنگ سازندگی، تولید، اتکا به خود و سازندگی، نقش بسزایی دارند.
 
رجبی نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی را از نقش همه اقشار موثرتر دانست و یادآور شد: اقتصاد مقاومتی ناظر به معیشت مردم است در نتیجه کارگران نقش اساسی دارند.
 
وی اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی در سطح تولید، برنامه ریزی و کار میدانی را در گرو معقتد بودن مسئولان دانست و بیان کرد: مسئولان برای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی باید قناعت پیشه کنند و منابع مالی را مدیریت کنند.
 
حوزه مقاومت بسیج ادارات زیر نظر سازمان بسیج کارمندان کردستان سازماندهی می شود
 
 مسئول بسیج کارمندان استان کردستان گفت: در ابتدای امسال حوزه بسیج ادارات از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج منفک و زیر نظر سازمان بسیج ادارات استان کردستان سازماندهی و ادامه فعالیت می دهد.
 
مهدی زندیه در این رابطه اظهار داشت: طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خميني (ره) تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران يقينا از بركات و الطاف جليه خداوند تعالي بود.
 
وی افزود: بسیج کارمندان، کانون جوشان و مناسب ترین بستر برای حضور و مشارکت کارمندان در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
 
مسئول بسیج کارمندان کردستان ادامه داد: در راستاي پیگیری مکرر مدیران و بسیجیان ادارات کل و اهتمام ویژه این سازمان در ابتدای امسال حوزه بسیج ادارات کل از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج منفک و زیر نظر این سازمان سازماندهی و ادامه فعالیت می دهد.