بوشهر – خبرگزاری مهر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: کتابخانه شهر شنبه را 2ماهه و به‌صورت بزرگ‌تر و مستحکم‌تر می‌سازیم.

به خبرنگار مهر، صدرالله محتشم ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از شهر زلزله زده شنبه و کتابخانه عمومی این شهر اظهار داشت: انشاالله کتابخانه شنبه را در ظرف مدت دو ماه آینده، بزرگتر و مستحکم تر خواهیم ساخت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در ادامه بیان داشت: در اینجا حاضر شدیم تا همدردی و همدلی خود را با مردم شریف منطقه زلزله زده و به‌یوژه شهروندان شهر شنبه نشان داده و عرض کنیم همانند همه مردم ایران خود را در کنار شما یافته و در مصیبت‌تان داغداریم.

محتشم ادامه داد: با توجه به خسارت جدی وارد شده به کتابخانه عمومی شهر و با مساعدت مهندس واعظی، مقام عالی نهاد کتابخانه های کشور، که از اولین لحظه شنیدن خبر، به جدیت و بارها پیگیر موضوع آسیب هموطنان‌مان بودند، با تخصیص اعتبار لازم و کافی، کتابخانه شهر شنبه را ظرف مدت دو ماه آینده، در دو برابر مساحت فعلی و بسیار مستحکم تر از قبل خواهیم ساخت.

وی ادامه داد:  برای خدمت رسانی به مردم مظلوم ولی نستوه و مومن این شهر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد و تلاش می‌کنیم این کتابخانه را نیز در موعد مقرر بازسازی کنیم.