در حالی که حملات شبانه مزدوران آل خلیفه به منازل مردم ادامه دارد، وزیر امور خارجه این رژیم ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی از مبارزات مردم بحرین تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق، جمعیت الوفاق با صدور بیانیه ای از یورش نظامیان رژیم به منازل مردم در مناطق الدراز و النعیم خبر داد.

در این بیانیه آمده است: نظامیان رژیم بامداد دیروز به سیزده منزل در مناطق الدراز و النعیم حمله کردند این در حالی بود که ساکنان این منازل در خواب بودند.

الوفاق بیان کرد: نظامیان رژیم تعدادی را بازداشت کردند. این در حالی است که اقدامات سرکوبگرانه علیه مردم بحرین ادامه دارد و نظامیان رژیم از گازهای سمی و خفه کننده و انواع سلاحهای ممنوعه علیه مردم استفاده می کنند.

از سوی دیگر منابع وابسته به خانواده عمار مکی محمد العالی یکی از بازداشت شدگان بحرینی درباره وضعیت سلامتی وی با توجه به اقدامات زندانبانان آل خلیفه هشدار دادند.

این در حالی است که شبکه عربی حقوق بشر ضمن انتقاد شدید از اقدامات سرکوبگرانه رژیم در آستانه برگزاری مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک بیان کرد: ادامه اقدامات سرکوبگرانه نشان می دهد که رژیم بحرین علاقه ای به استفاده از تجارب دیگران ندارد و بر استفاده از راهکارهای امنیتی با وجود ناکارامدی آن اصرار دارد.

شبکه عربی حقوق بشر ضمن درخواست از رژیم برای آزادی فوری بازداشت شدگان و تضمین سلامت آنها رژیم را مسئول درباره شکنجه بازداشت شدگان دانست.

این در حالی است که شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی از ادامه قیام مسالمت آمیز مردم بحرین که با اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه و حامیان سعودی آن روبرو هستند، مدعی دخالت ایران در امور بحرین از طریق رسانه ای شد.