اراک- خبرگزاری مهر: نمایش بانوی بی نشان به مناسبت ایام شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه(س) در اراک به روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بانوی بی نشان ،سوگواره ای نمایشی است که از روز 20 فروردین در داشگاه اراک به روی صحنه رفته است و تا 26 فروردین ادامه دارد.

علی گودرزی با بیان اینکه این نمایش نوشته سید حسین فدایی حسین است،افزود: این نمایش با حضور 30 بازیگر که 10 نفرشان بازیگر اصلی هستند اجرا می شود.

گودرزی در خصوص داستان بانوی بی نشان گفت: بانوی بی نشان روایت زندگی حضرت فاطمه (ع) از تولد تا شهادت است و از زمان حال آغاز شده و به گذشته می رود .

وی ادامه داد: نمایش، داستان مادری در زمان حال را روایت می کند که پسرش در جنگ مفقودالاثر شده و مادر همچنان منتظربازگشت و دیدارش است.

کارگردان این نمایش افزود: پسر مفقودالاثر این زن به خوابش می آید و می گوید اگر مشتاق دیدار من هستی به  شهر مدینه بیا  ، وعده ملاقات ما پشت دیوارهای بقیع، مادر به مدینه می رود و در وعده گاه با شخصیتی روبرو می شود که او را به گذشته برده و داستان ولادت تا بعد شهادت حضرت فاطمه (س) را روایت می کند.

گفتنی است این نمایش از 20 تا 26 فروردین ساعت 6 عصر در دانشگاه اراک اجرا می شود.