درمیان – خبرگزاری مهر: امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه گفت: حماسه سیاسی با تکیه بر آرمانهای انقلاب محقق می شود.

مولوی سید احمد عبداللهی در گفتگو با مهر، نامگذاری سال را با موقعیت فعلی جهان و ایران اسلامی بسیار مناسب دانست و اظهار کرد: حماسه سیاسی زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که مردم به اهداف و آرمان های انفلاب اسلامی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی دل سرد شدن مردم از اصل نظام و اسلام را از مهمترین اهداف دشمنان برشمرد و افزود: شیعه وسنی باید در مناسبت هایی که با اصل نظام در ارتباط می باشد حضور پررنگی داشته باشند.

وی بالا بردن سطح تولید، حمایت از تولیدکنندگان و خرید کالاهای ایرانی را از جمله مواردی عنوان کرد که می شود در خصوص تحقق شعار سال در عرصه اقتصادی قدم برداشت.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه اختلافات به مصلحت اسلام و نظام نیست گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری از شعارهای عدل و انصاف خارج نشوند و پایبند به اصول انقلاب و آرمان های انقلاب باشند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه در خصوص مذاکرات اخیر گروه 5+1 با ایران اظهار کرد: تا زمانی که گروه 5+1 برخواسته های بر حق جمهوری اسلامی اهمیت ندهد این مذاکرات مثمرثمر نخواهد بود و اگر خواسته باشند در این مداکرات خواسته مستکبران و زورگویان را دنبال کنند به نتیجه ای نخواهند رسید به این دلیل که ایران باید استقلال و عزت خود را حفظ نماید.