یزد - خبرگزاری مهر: مديرکل تبليغات اسلامي استان يزد، اطلاع رساني صحيح در زمینه انتخابات را عاملی موثر در مشارکت حداکثری ملت در انتخابات دانست.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در سال جاری در پیش داریم همین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال و بیان برخی نکات در این زمینه چراغ هدایت است که باید با تحلیل درست و به جا از این بیانات گهربار بهره برد.

حسيني كوهستاني افزود: برای برگزاری انتاخاباتی پرشور و گسترده بايد با اطلاع رساني و آگاهي بخشي در بين مردم، مشارکت آنها را در اين رويداد مهم سياسي کشور فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی یزد با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخاب کاندیدای اصلح و مناسب نهایت دقت و شناخت را داشته باشند بیان کرد: در این زمینه نیز باید با اطلاع رساني و فرهنگ سازي صحيح در بين ملت، آنها را در انتخابات کانديداي اصلح ياري کنيم.

وي بيان داشت: حساسيت اين انتخابات بالاست و بايد با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين زمينه و دستيابي به شاخص هاي مورد نظر، جامعه را با وظايفش آشنا کنيم.

حسيني کوهستاني در ادامه با اشاره به فعالیت دشمن در آستانه انتخابات سال 92 اظهار داشت: دشمنان این نظام از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و اکنون نیز با هر حربه ای قصد دارند این نظام را خدشه دار کنند.

وی با اشاره به حساسيت و نقش دشمن در شکل گیری و طراحی جنگ نرم افزود: در جنگ نرم يکي از کارهاي دشمن اين است که اعتراضات مردمي را ساماندهي کرده و به نفع خود هدايت مي کند که ما باید در این زمینه نیز هوشیار باشیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: مردم نیز باید با دقت تمام مراقب تحرکات و برنام های دشمن باشند و با حضور گسترده و انتخاب فرد اصلح در مقابل دشمن بایستند و باردیگر نقشه های دشمن را خنثی کنند.

وی تاکید کرد: تحقق خواسته رهبری مبنی بر خلق حماسه اقتصادی جز با حضور پرشور و گسترده مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه میسر نمی شود.