شاهرود-خبرگزاری مهر: معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از انتخاب اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

مهدی بندر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور معتمدین شهرستان شاهرود جهت تشکیل هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه این شهرستان شاهرود، افزود: اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان شاهرود انتخاب شدند.

وی با اشاره به حضور تعداد 22 نفر از معتمدین شهرستان شاهرود در این جلسه گفت: پس از اخذ رای از اعضای حاضر در جلسه، هشت نفر از معتمدین به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل  انتخاب شدند.

مقام عالی دولت در شهرستان شاهرود افزود: بر این اساس سید حسن میر حسنی، حبیب الله قزوینی، مرتضی احمدیان، مرتضی جلالی، مرتضی محمدیان، ابراهیم رحیمی، محمد حلوانی و علی اکبر شهری به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

بندر آبادی تصریح کرد: محمد تقی جامعی، محمد رضا غیاث الدین، عباس بابا علی، حسین جلالی و مسعود اخیانی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود انتخاب شدند.

وی در خاتمه، ضمن بیان اینکه مقام معظم رهبری با توجه به توطئه های دشمنان امسال را "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری کردند، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با لطف خدا و هوشمندی مردم ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در حماسه بزرگ سیاسی که همان انتخابات است جلوه ای زیبا را در مقابل دیدگان دشمن به نمایش بگذاریم و برای بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق کنیم.