بیرجند – خبرگزاری مهر: رئيس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تأكيد بر تشويق اقشار مختلف مردم براي حضور در انتخابات از سوي مجريان انتخابات گفت: تمامي دستگاه ها و تشكل ها وظيفه دارند تا با زمينه سازي براي برگزاري يك انتخابات سالم زمينه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد گلستانی فرد در جلسه برنامه ريزي آموزش همگاني ستاد انتخابات خراسان جنوبي با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به نام " حماسه سياسي، حماسه اقتصادي" گفت: در اجراي منويات معظم له، همه با هم انتخابات سال جاري را به حماسه سياسي تبديل خواهيم كرد.

وی نامگذاري سال جاري به حماسه سياسي، حماسه اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري را با توجه به نياز روز و بر مبناي سياستگذاري مسائل كشور در راستاي خنثي سازي توطئه هاي دشمنان دانست.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان جنوبی برگزاري انتخابات باشكوه و پرشور رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را مصداق بارز حماسه سياسي دانست و اظهار كرد: ملت بزرگ و غيور ايران اسلامي در سال جاري با حضور گسترده در انتخابات، حماسه سياسي مورد تأكيد مقام معظم رهبري را رقم خواهند زد.

رئيس ستاد انتخابات خراسان جنوبي مشاركت گسترده مردم در پاي صندوق هاي رأي و انتخاب اصلح را از جمله اهداف اصلي انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: مجريان انتخابات بايد در اين مسير، زمينه حضور و مشاركت گسترده مردم را فراهم کنند.

وي با تأكيد بر تشويق اقشار مختلف مردم براي حضور گسترده در انتخابات از سوي مجريان انتخابات ادامه داد: تمامي دستگاه ها و تشكل ها وظيفه دارند تا با زمينه سازي براي برگزاري يك انتخابات سالم زمينه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم آورند.

رئيس ستاد انتخابات خراسان جنوبي افزود: طي 34 سال پس از انقلاب اسلامي با وجود تمامي اقدامات خصمانه از سوي مستكبران جهاني، به واسطه اتكاء نظام بر مردم سالاري ديني، انتخابات هميشه در موعد مقرر و باشكوه برگزار شده است.

گلستاني فرد با بيان اينكه انتخابات پيش رو از جهاتي از حساسيت بالاتري نسبت به انتخابات گذشته برخوردار است، بیان كرد: اين انتخابات براي همه كساني كه علاقه مند به سرنوشت كشور خود هستند از اهميت بالايي برخوردار است و مردم ايران اسلامي بايد با حضور گسترده در آن باري ديگر مشتي محكم بر دهان ياوه گويان و معاندين نظام اسلامي فرود آورند.