رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تلاش دشمن برای راه اندازی فتنه در آستانه انتخابات گفت: استفاده از دوبال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تنها راه مقابله با این مشکل است.

به گزارش خبرنگار مهر از زنجان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر یکشنبه در محل امامزاده سید ابراهیم(ع) با تاکید بر لزوم دوری احزاب از اعتراض، بد بینی و بگو مگو ها در صحنه سیاسی کشور ادامه داد: ما در زیر خیمه حضرت زهرا(س) جمع شده ایم تا با هم یکپارچه شویم و حرف از عشق و محبت بزنیم.
 
وی با بیان اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی دو بال مقابله با جنگ بین احزاب در کشور است افزود: تا حدود 2 ماه دیگر انتخابات در کشور برگزار می شود و وظیفه همه ملت ایران این است که بایستاند و به آرمان هایشان پایبند باشند.

حجت الاسلام پور محمدی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان حضرت زهرا و عفاف و حجاب به میدان مبارزه آمده اند ادامه داد: ما در حال حاضر در یک پیچ حساس تاریخی قرار داریم و همه دشمنان عالم بر علیه ما جمع شده اند به طوری که هم اکنون جنگ احزاب نیز در داخل به راه افتاده و تنها راه مقابله با ان استفاده از دو بال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات موجود حال حاضر را تحمل کنیم گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی راه کار عملی مقام معظم رهبری است که باید محقق کنیم.
 
وی ادامه داد: دولت جدید نیز تنها با حمایت مردم خواهد توانست حماسه اقتصادی را محقق نماید بنابراین مردم باید با تمام توان و انرژی پای کار باشند.
 
حجت الاسلام پور محمدی وجود بی نظمی و نابسامانی را مانع توسعه کشور دانست و افزود: ما یک ملت توانا هستیم که گرفتار نان و آب و مشکلات نیستیم تا دنیا بفهمد علویان و حسینیان قدرتمند هستند و ترسی در دل ندارند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: خداوند سوره کوثر را بر پیامبر نازل کرد تا دشمنانی که ادعا می کردند نسل پیامبر اسلام منقطع شده است بدانند که کوثر حوضی است که همه خوبان در بهشت در کنار آن جمع خواهند شد.
 
وی با یادآوری اینکه نسل پیامبر از فرزندان حضرت فاطمه بوده است افزود: امروزه در سراسر جهان هر جا حرف از حق طلبی، انسانیت و کمال است زیر خیمه فاطمه و فرزندان وی است
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: توسل به ائمه معصومین همواره باعث ایجاد انرژی و نیروی معرفت و کمال در انسان می شود.
 
حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به اینکه مردم ایران زیر خیمه حضرت زهرا و فرزندان وی انقلاب اسلامی را شکل داده و به پیروزی رساندند افزود: اگر امروز ندای حق طلبی و ایستادگی در مقابل ظالمان در دنیا بلند شده است همه در زیر سایه حضرت فاطمه و ائمه معصومین(ع) است
 
وی گفت: امروز جهان خواران و صهیونیست خون شان به جوش آمده چرا که ذخایر عظیم نفت و بهترین مناطق دنیا در دست ما و جزو سرزمین های مسلمانان است.
 
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه هر جا اسلام از امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) جدا شده ذلیل مانده است اظهار داشت: با توجه به این اسلام از همه چیز بالاتر است ولی اسلامی که علی را خانه نشینن کرده و فاطمه را پهلو شکسته می کند هرگز عزت آفرین نخواهد بود.
 
رئیس سازمان بازرس کل کشور پیشرفت ها و موفقیت های بدست آمده در کشور را از اسلام و توسل به ائمه معصومین دانست و افزود: دشمن با دیدن پیشرفت های ایران اسلامی عرصه را بر ما تنگ کرده است.