دامغان–خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان گفت: کار ثبت نام از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از صبح دوشنبه آغاز می شود.

مرتضی علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان دامغان از روز 21 فروردین ماه با دستور وزیر کشور و وصول آن از طریق سیستم رایانه ای ستاد انتخابات کشور فعالیت قانونی خود را برابر قانون انتخابات آغاز کرد و از آن تاریخ ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان استارت خورد.

وی یادآور شد: تمام زمینه ها و مقدمات برای برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعم از تشکیل ستاد انتخاباتی، انتخاب عوامل اجرایی و نظارت فراهم شده است و هیچ گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

انتخاب عوامل هیئت های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان دامغان

مقام عالی دولت در شهرستان دامغان همچنین از انتخاب عوامل هیئت های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای تبصره یک ماده 32 قانون و ماده 23 آئین نامه اجرایی انتخابات کشور کار انتخاب هیئت های اجرایی انتخابات با دعوت از 30 معتمد محلی انجام و اعضای این هیئت ها انتخاب شدند.

علی آبادی خاطر نشان ساخت: با دعوت از معتمدین 22 نفر در شهرهای دامغان، امیریه و بخش مرکزی به عنوان هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

وی در خاتمه گفت: چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه با هدف تعیین اعضای شورای اسلامی در شهرهای دامغان، امیریه، کلاته رودبار و دیباج و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در بخش های مرکزی و امیرآباد دامغان برگزار می شود.

به گزارش مهر، در شهرستان دامغان چهار شورای اسلامی شهری در شهرهای دامغان، امیریه، دیباج و کلاته رودبار و 36 شورای اسلامی روستایی در بخش مرکزی و 31 شورای اسلامی روستایی در بخش امیرآباد وجود دارد.