شاهرود-خبرگزاری مهر: طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان شاهرود، رئیس و اعضای کمیته ستاد انتخابات این شهرستان منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی مهدی بندرآبادی، مرتضی معتمد به عنوان رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان معرفی شد.

همچنین، مجید عامریون به عنوان دبیر و مسئول کمیته اجرایی، حسین خلیل نژاد مسئول کمیته امنیتی، محمدعلی عامری مسئول کمیته پشتیبانی و عباس اعتماد به عنوان مسئول شورای اطلاع رسانی انتخابات شهرستان شاهرود منصوب شدند.

احمدی محمد هاشمی به عنوان مسئول کمیته آموزش و اعظم خداوردی هم به عنوان مسئول فناور و اطلاعات ستاد یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دور انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان شاهرود انتخاب شدند.

در همین راستا طی جلسه ای در فرمانداری شاهرود، اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی این شهرستان هم معرفی شدند.

مهدی بندرآبادی در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: امیدواریم با لطف خدا و هوشمندی مردم ایران در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری که بزرگترین حماسه سیاسی است پیروز شویم.

وی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات جلوه ای زیبا را در مقابل دیدگان دشمن به نمایش گذاشته و بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق کنند.

در پایان این جلسه که 23 نفر از معتمدین شهر حضور داشتند پس از اخذ رای مخفی از اعضای حاضر در جلسه، هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز عضو علی البدل انتخاب شدند.

سید حسن میر حسنی، حبیب الله قزوینی، مرتضی احمدیان، مرتضی جلالی، مرتضی محمدیان، ابراهیم رحیمی، محمد حلوانی و علی اکبر شهری به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی و   محمد تقی جامعی، محمد رضا غیاث الدین، عباس بابا علی، حسین جلالی و مسعود اخیانی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود منصوب شدند.