برپایی تظاهرات برای سومین روز متوالی توسط انقلابیون بحرینی و محروم کردن 75 دانشجو از شرکت در امتحانات توسط رژیم آل خلیفه از جمله خبرهای مربوط به بحرین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، انقلابیون بحرینی برای سومین روز متوالی تظاهراتی را در منطقه الدیر واقع در جزیره المحرق برپا کردند.

این تظاهرات با عنوان "دموکراسی حق ما است" و در اعتراض به میزبانی مسابقات "فرمول 1" توسط آل خلیفه در بحرین برگزار شد. انقلابیون نسبت به برگزاری این مسابقات در سایه حوادثی که در بحرین رخ می دهد اعتراض دارند.

از سوی دیگر روزنامه الوسط بحرین به نقل از هادی الموسوی یکی از رهبران جمعیت الوفاق  بزرگترین اپوزسیون شیعه در این کشور اعلام کرد: حدود 75 دانشجوی زندانی از شرکت در امتحانات محروم شدند. رژیم آل خلیفه با این اقدام قصد دارد از دانشجویان و خانواده های آنها انتقام بگیرد.

موسوی در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز گذشته در مقر جمعیت الوفاق برگزار شد، افزود: نظامیان آل خلیفه همچنین از ابتدای ماه جاری میلادی تاکنون به بیش از 70 منزل مسکونی یورش برده و 98 نفر را بازداشت کرده اند. وی خاطرنشان کرد: در جریان این حمله 24 نفر از جمله 5 زن زخمی شدند.