کرج – خبرگزاری مهر: فرماندار کرج با بیان اینکه حضور گسترده و پر شور در انتخابات پیش رو حماسه سیاسی را به بهترین شکل معنا می کند گفت: بی شک کرج نشینان همچون سایر ایرانیان حماسه ای نو را در 24 خرداد سال جاری رقم خواهند زد.

مهدی ایران نژاد در حاشیه آغاز ثبت نام کاندیداها برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبرنگار مهر حضور گسترده در دو انتخابات پیش رو را فرصتی مناسب برای معنا بخشیدن حماسه سیاسی در کشور دانست و گفت: بی شک مردم کرج نیز همچون سایر ایرانیان با حضور گسترده و پر شور خود حماسه ای نو را در 24 خرداد سال جاری رقم خواهند زد.

وی اظهار داشت: حضور گسترده پای صندوق های رای، همدلی و همراهی مردم با مسئولان نظام و احساس مسئولیت آنها در برابر آینده و سرنوشت کشور را به تصویر خواهد کشید.

وی با اشاره به حساسیت های موجود در انتخابات های پیش رو گفت: این انتخابات ها بسیار تعیین کننده در سرنوشت سیاسی کشور خواهند بود چرا که یکی از آنها موجب انتخاب افرادی امین و مسئولیت پذیر برای حضور در شوراها و دیگری باعث انتخاب مدیری اصلح و برجسته برای مدیریت عالی کشور خواهد بود.

فرماندار کرج تاکید کرد: بنابراین مردم باید هوشمندانه و با آگاهی کامل نسبت به انتخاب خود اقدام کنند.

ایران نژاد افزود: حماسه سیاسی که با انتخابات 24 خرداد به وقوع می پیوندد زمینه را برای تحقق حماسه اقتصادی با روی کار آمدن مدیرانی لایق و شایسته و دلسوز فراهم خواهد کرد.

وی همچنین خطاب به کاندیداها که برای حضور در صحنه خدمتگزاری خود را آماده می کنند اظهار داشت: توجه به رعایت قانون و اخلاق مداری باید راس امور و فعالیت های کاندیداهای انتخابات قرار گیرد.

وی گفت: کاندیداها باید خدمتگزاری را هدف اصلی مسیر خود دانسته و از تخریب دیگران در این مسیر خودداری کرده و تبلیغات خود را تنها بر پایه توانمندی های خود و به دور از اغراق و بزرگنمایی ارائه دهند.