سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است حرکات "تونی الیویرا" سرمربی تراکتورسازی در کنار زمین منسوخ شده است. ابن قاسم می‌گوید حسین فرکی برای فولاد کیمیاست و این باشگاه کیمیا را نگه می‌دارد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما برای سه امتیاز به تبریز رفتیم و می‌توانستیم با پیروزی این شهر را ترک کنیم. "لوسیانو پریرا" می‌توانست ما را با نتیجه 3 بر صفر جلو اندازد و کار را تمام کند.

وی درباره گل تراکتورسازی تاکید کرد: حسین فرکی هم بعد از بازی گفت که هر 100 سال یکبار چنین گل‌هایی به ثمر می‌رسد. تراکتورسازی محسن حسینی را به زمین آورد تا با استفاده از ضربات سر به گل برسد ولی این بازیکن به یکباره آن حرکت عجیب را انجام داد و توپ وارد دروازه ما شد.

سرپرست فولاد ادامه داد: قبل از آنکه تراکتورسازی گل تساوی را به ثمر برساند، توپ به نفع ما به اوت رفته بود ولی محسن قهرمانی داور بازی دید کافی به این صحنه نداشت و کمک داور هم به سود ما پرچم نزد. همان توپ روی دروازه فولاد ارسال و تبدیل به گل تساوی شد.

ابن قاسم در خصوص شانس فولاد برای آسیایی شدن یادآور شد: بازیکنان ما مقابل تراکتورسازی خیلی زحمت کشیدند و عالی کار کردند. به هر حال هر چه مَشیت باشد، همان رخ می‌دهد. اگر بخواهیم به آسیا برویم، می‌رویم!

وی همچنین به حرکات عجیب "تونی اولیویرا" سرمربی تراکتورسازی در کنار زمین اشاره کرد و گفت: به حرکات تونی اعتراض کردیم چون در روحیه بازیکنان تیم اثر منفی می‌گذارد. به نظرم این حرکات منسوخ شده است و حتی در لیگ محلات هم مشاهده نمی‌شود!

سرپرست فولاد افزود: او حتی تا نزدیکی نقطه کرنر هم رفت تا به بازیکن تراکتورسازی نکته‌ای را تذکر بدهد. خوشبختانه محسن قهرمانی به اولیویرا تذکر داد وگرنه او ضربه کرنر را هم خودش می‌زد!

ابن قاسم در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تمدید قرارداد حسین فرکی با باشگاه فولاد، تصریح کرد: هنوز صحبتی بین باشگاه و فرکی صورت نگرفته است چون باید روی دو بازی باقیمانده تمرکز کنیم. با این حال ما کیمیا (حسین فرکی) را از دست نمی‌دهیم و آنرا حفظ می‌کنیم.

وی در پایان درباره خبر مذاکره باشگاه فولاد با علی حمودی بازیکن استقلال هم گفت: این خبرها فقط زاییده ذهن افراد است و صحت ندارد. باشگاه فولاد به شدت تاکید دارد با بازیکنانی که قرارداد دارند مذاکره نکند. ما این اصل را در نقل و انتقالات نیم فصل هم رعایت کردیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز دوشنبه در چارچوب مسابقات هفته سی و دوم لیگ برتر، در تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.