گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در گلستان خواستار توجه بیشتر برای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن استان، همچنین با اشاره به بروز زلزله در مناطق مختلف کشور از مسئولان بنیاد خواست با تلاش بیش از پیش نسبت به مقاوم سازی منازل روستاییان اقدام کنند.

وی با اشاره به آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) در افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، به خدمات ارزنده و بنیادین بنیاد مسکن اشاره و اضافه کرد: امروز چشم امید بسیاری از محرومان و افراد بی بضاعت به بنیاد مسکن است و به حق بنیاد مسکن در هر جایی که وارد شده، نتایج و فواید فراوانی به دنبال داشته و کارهای بنیاد مسکن برای همگان مشهود است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان نیز به تشریح فعالیتهای بنیاد مسکن در حوزه های مختلف از جمله تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی، مقاوم سازی و بهسازی اماکن روستایی، صدور اسناد  مالکیت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان پرداخت.
 
محمد تقی زمانی نژاد افزود: بازسازی اماکن آسیب دیده از حوادث طبیعی در استان و خارج از استان (مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی)، تملک اراضی جهت واگذاری و احداث مسکن برای محرومان ، اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجرین کم درآمد، برنامه ریزی و احداث واحدهای مسکونی مسکن شهری و مسکن مهر در سطح شهرهای استان و ... از دیگر کارهاست.
 
حجت الاسلام قریشی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان نیز گفت: بنیاد مسکن استان با عنایت خداوند و همت و تلاش شبانه روزی در تمام زمینه ها دارای مقام برتر است و در حوزه فرهنگی نیز موفق به کسب مقام اول هم در سطح ادارات استان و هم  در سطح بنیاد مسکن های کشور شده است.