کرج - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات استان البرز از تدبیر تمهیدات لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات پیش رو در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رجبی در اولین جلسه ستاد انتخابات استان البرز که روز سه شنبه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه از 26 فرایند انتخابات دراین دوره 25 مورد رایانه ای است و فقط اخذ رای به صورت دستی انجام می شود تمهیدات ویژه الکترونیکی در استان البرز پیش بینی شده است.

وی افزود: براین اساس مشکلات ارتباط الکترونیکی 39 نقطه دراین استان برطرف شده و تمهیدات لازم دراین زمینه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اکنون پنج نقطه در استان البرز دچار مشکل ارتباط الکترونیکی هستند که به صورت ویژه این مشکل برطرف می شود.

رجبی تاکید کرد: درزمینه آموزش دست اندرکاران امور انتخابات استان البرز نیز آموزشهای لازم ارایه شده و فرمانداریها و معتمدان خود را برای انتخابات آماده کرده اند.

وی گفت: انتخابات پیش رو با توجه به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که در دوسطح ملی و محلی برگزار می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار داشت: فعالیت های انتخاباتی کاندیداها همچون گذشته به دقت رصد شده و متخلفان و افرادی که مغایر باقانون عمل کنند برخورد می شود ضمن آنکه تخلفات در تائید صلاحیت آنها نیز نقشی موثر خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه خادمان مردم باید خود افرادی قانونمند باشند بر ضرورت رعایت اخلاق و قانون توسط کاندیداها تاکید کرد.