کرج - خبرگزاری مهر: فرماندار کرج گفت: در دومین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شهر و روستا در شهرستان کرج 83 مرد و 15 زن ثبت نام خود را کامل کردند.

مهدی ایران نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از صبح دوشنبه کار ثبت نام کاندیداها در فرمانداری و بخشداری های شهرستان کرج آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون 98 نفر داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان کرج ثبت نام کرده اند.

وی این آمار را تا پایان وقت اداری امروز سه شنبه اعلام کرد و بیان داشت: از تعداد داوطلبان ثبت نامی 83 نفر مرد و15 نفر زن هستند.

وی به تفکیک آمار در شهر و بخش های شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: در شهر کرج 46 نفر در قالب 33 مرد و 13 زن ،12 نفر در بخش آسارا در قالب 11 مرد و یک زن و 8 نفر مرد در بخش مرکزی شرکت کرده اند.

ایران نژاد گفت: در شهر گرمدره 11 نفرمرد، در مشکین دشت 3مرد و محمدشهر 4مرد و یک زن، ماهدشت 4مرد و کمالشهر 9 مرد برای انتخابات تاکنون نام نویسی کرده اند.

فرماندار کرج تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستای شهرستان کرج از روز 26 فروردین تا اول اردیبهشت ماه سال جاری به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور انجام می شود و داوطلبان چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بایستی برای ثبت‌نام دارای شرایط مندرج در قانون شوراها باشند.