سرمربی تیم والیبال کاله با تاکید بر اینکه برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم ملی و تیم زیر 23 سال تاثیر خوبی در شرایط کلی تیمش داشت، گفت: با برگزاری این دیدارها و عملکردی که بازیکنانم داشتند، نسبت به دستیابی به هدف‌مان برای قهرمانی در آسیا مصمم‌تر شدیم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تمرینات تیم کاله طی هفته گذشته بر اساس کار گروهی دنبال شد، اظهار داشت: از هفتم فروردین‌ماه تمرینات‌مان را آغاز کردیم اما از آنجا که ترکیب کامل بازیکنان را در اختیار نداشتیم، بیشتر به کارهای بدنی پرداختیم. البته از هفته گذشته که بازیکنان ملی‌پوش‌مان را هم در اختیار گرفتیم، روی کار گروهی تمرکز کردیم.

وی به دیدارهای تدارکاتی که کاله طی هفته گذشته برابر تیم ملی و تیم زیر 23 سال برگزار کرد اشاره کرد و یادآور شد: کار گروهی فاکتور مهمی در عملکرد هر تیم است. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی روی این فاکتور کار نکردیم، فکر می‌کردم بازیکنانم دیدارهای تدارکاتی را با درصد خطا و اشتباه بالا برگزار کنند اما عملکرد آنها کاملا بر خلاف تصور من بود و با کمترین اشتباه بازی کردند.

سرمربی تیم والیبال کاله با ابراز رضایت از برگزاری این دیدارهای تدارکاتی در فاصله یک هفته مانده به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو و کادرفنی تیم زیر 23 سال همکاری قابل ملاحظه‌ای با ما داشتند در حالی که سال گذشته شاهد چنین همکاری‌هایی نبودیم. البته دلیل عمده آن هم این بود که ملی‌‍پوشان در ایران نبودند.

عطایی ادامه داد: تیم ملی و تیم زیر 23 سال در شرایط بازی قرار نداشتند با این حال حاضر به برگزاری دیدار تدارکاتی با ما شدند. انجام این بازی‌ها کمک کرد تا تیم کاله بیشتردر فضای مسابقه قرار بگیرد. با دیدارهایی که برابر تیم ملی و تیم زیر 23 سال برگزار کردیم، نسبت به دستیابی به اهداف‌مان برای قهرمانی در آسیا مصمم‌تر شدیم.

وی با تاکید بر اینکه قهرمانی هدف کاله در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیاست، گفت: اصلا به دومی فکر نمی‌کنیم. قهرمانی هدف ماست و برای این هدف ارزش زیادی قائل هستیم به خصوص اینکه برای دستیابی به آن تلاش زیادی شده است و از حمایت‌های کاملی هم از طرف مدیریت باشگاه برخوردار بوده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال کاله اظهارداشت: به توانایی‌های بازیکنانم واقف هستم. در جریان مسابقات باشگاه‌های آسیا برابر تمام حریفان با استراتژی خاصی کار می‌کنیم تا بتوانیم نیروی خود را به آنها تحمیل کنیم. من احساس خوبی به توانایی‌های تیمم دارم و اطمینان دارم بازیکنان به اندازه تلاشی که برای تمرینات دارند، برای قهرمانی هم تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اول تا 9 اردیبهشت ماه با حضور 14 تیم در تهران برگزار می‌شود. کاله به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برای دومین سال متوالی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌های شرکت می‌کند. این تیم طی هفته گذشته طی دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم ملی و تیم زیر 23 سال به میدان رفت.