فهرست نهايي چکيده مقالات برگزيده هفدهمین همایش ملاصدرا با محوریت «فلسفه و راه زندگی» که به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا اول خرداد امسال برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا همایش سالانه صدرالمتألهین طبق روال سالهای گذشته، اول خردادماه در روز بزرگداشت این دانشمند و حکیم ایرانی برگزار می گردد.

هفدهمین نشست ملاصدرا با محوریت «فلسفه و راه زندگی» خواهد بود، لذا از ابتدای خرداد سال گذشته از اساتید، صاحبنظران و پژوهشگران گرامی دعوت شد با ارائه مقاله در موضوعات ذیل یا سایر موضوعات مرتبط در این همایش شرکت کنند.

دبيرخانه همايش سالانه بزرگداشت حکيم صدرالمتألهين، ضمن تقدير و تشکر از همکاري اساتيد و پژوهشگران اعلام کرد: خوشبختانه هفدهمين همايش ملاصدرا با استقبال بي‌ سابقه فرهيختگان و اهل فلسفه روبرو شده و بيش از 220 مقاله به دبيرخانه همايش رسيده است که از اين تعداد بيش از 150 مقاله در چند روز پاياني مهلت اعلام شده دريافت گرديد، به همين دليل فرايند ارزيابي چکيده‌ها، قدري به‌ درازا کشيد.

اکنون فهرست نهايي چکيده مقالات برگزيده هفدهمین همایش ملاصدرا با محوریت «فلسفه و راه زندگی» که قرار است اول خرداد امسال برگزار شود در سایت این بنیاد موجود است و علاقه مندان می توانند به http://www.mullasadra.org/new_site/persian/ مراجعه کنند.