کرج – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج از تشکیل کمیته بصیرت افزایی در ستاد انتخابات شهرستان کرج به منظور ارتقای سطح آگاهی آحاد مردم از ضرورت حضور گسترده در صحنه انتخابات خبر داد.

شکرالله افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر از تشکیل کمیته بصیرت افزایی و کمیته بانوان در ستاد انتخابات شهرستان کرج خبر داد و گفت: در کنار فعالیت سایر کمیته های موجود در ستاد انتخابات، این دو کمیته نیز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، انتخابات پیش رو می تواند زمینه ساز تحقق حماسه سیاسی بوده و در مرحله بعد با روی کار آمدن مدیرانی لایق و مدبر تحقق حماسه اقتصادی و توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: از این رو بصیرت افزایی از طریق اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص ضرورت حضور در صحنه انتخابات از حساسیت دوچندانی برخوردار خواهد بود که بی شک تشکیل کمیته بصیرت افزایی و عملکرد مطلوب در قالب این کمیته می تواند پاسخگوی این نیاز باشد.

افتخاری گفت: این کمیته با مسئولیت تبلیغات اسلامی کرج و همکاری دیگر نهادهای فرهنگی تلاش خواهد کرد با بهره گیری از توان و پتانسیل بالای امور فرهنگی گامی موثر در بصیرت افزایی عموم مردم جامعه بردارد.

وی همچنین از رصد دقیق عملکرد و فعالیت های کاندیداهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفان و افرادی که پیش از زمان قانونی اقدام به تبلیغات کنند برخوردی جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج، حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات را تنها عامل ناامیدی دشمن و کوتاهی دست آنها از امور جاری مملکت دانست و گفت: مردم باید با حضور هوشیارانه خود، خود اداره امور کشورشان را به دست گیرند.