یاسوج – خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اتمام مهلت، یک هزار اثر از سراسر کشور به جشنواره داستان کوتاه خلیج فارس در یاسوج ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین کمالوندی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره به پایان رسیده است و300 اثر به دلیل تاخیر در ارسال و پایان مهلت دریافت، از حضور در مرحله خوانش اولیه بازماندند.

وی بیان داشت: تماس های زیادی با دبیرخانه نخستین جشنواره داستان کوتاه خلیج فارس برای تمدید مهلت ارسال آثار گرفته شد اما شورای نظارت و راهبردی جشنواره به دلیل کمبود وقت تا برگزاری جشنواره با تمدید مهلت ارسال آثار موافقت نکرد.

کمالوندی اظهار داشت: هیئت انتخاب آثار از 26 فروردین ماه کار خوانش داستان های رسیده را آغاز کردند که پس از ارزیابی اولیه، داستان های انتخاب شده برای حضور در مرحله نهایی تحویل داوران این جشنواره خواهند شد.

وی بان کرد: "حسن بهرامی"، "احمد آرام" و "مجید قیصری" داوران بخش نهایی نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس هستند.

وی یادآور شد: نخستین جشنواره داستان کوتاه خلیج فارس هشتم و نهم اردیبهشت ماه در یاسوج برگزار می شود.

ثبت نام اینترنتی بن کارتهای خرید کتاب آغاز شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه همچنین با اشاره به برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ثبت نام اینترنتی بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز شده است.

کمالوندی افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته بن کارت الکترونیکی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و علاقمندان به  تهیه این بن کارتهای الکترونیکی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کنند.

وی بیان داشت: ثبت نام این بن کارتهای خرید کتاب از تاریخ 26 فروردین آغاز شده و تا ششم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

کمالوندی یادآور شد: بیست و ششمین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه جاری با حضور ناشران مطرح کشوری و بین المللی در تهران برگزار خواهد شد.