قم - خبرگزاري مهر: کاپیتان تيم فوتبال امید صباي قم تیمش را مجبور به شکست تیم شهرداری تبریز برای بقا در لیگ برتر فوتبال امید کشور دانست.

محسن کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: شرایط و جایگاه تیم فوتبال اميد صباي قم در جدول رده بندی از سوی تیم های پایین تر تهدید می شود به همین خاطر چاره ای جز تلاش برای کسب سه امتیاز از دیدار این هفته با تیم امید شهرداری تبریز نداریم.

وی با بیان اینکه تمامی بازی های باقی مانده این فصل برای صبا حکم فینال را دارد، تصریح کرد: روندی که در بازی اخیر داشتیم و منجر به دومین پیروزی ما در لیگ برتر شد، در این بازی تاثیر گذار خواهد بود و سعی می کنیم با ارائه بهترین بازی خود به پیروزی و سه امتیاز این دیدار دست یابیم.

کاپیتان تیم امید صبای قم بیان داشت: تمرینات خوبی در طول این هفته برگزار کرده ایم و آشنایی خوبی نیز از سوی مربیان نسبت به تیم فوتبال شهرداری تبریز پیدا کرده ایم، ضمن اینکه هدف ما این است که بازی هماهنگی را به نمایش گذاشته و بتوانیم از این دیدار با پیروزی زمین را ترک کنیم.

وی که در بازی های قبلی این تیم گل های ارزشمندی تیمش به ثمر رسانده است، با اشاره به شرايط فعلي تيم فوتبال امید صباي قم در آستانه بازي حساس با شهرداری تبریز، بیان داشت: کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر فوتبال امید ممکن است این اتفاقات برای هر تیمی پیش بیاید اما ما در تمام هفته های گذشته سعی کرده ایم امیدمان را حفظ کرده و فقط به موفقيت در ليگ برتر فكر كنيم.

کرمی بیان کرد: کسب نتیجه پیروزی در دیدار این هفته برابر تیم مدعی شهرداری تبریز براي ما از اهميت بسيار زيادي برخوردار است بايد قدر اين مسابقه را دانسته و هر سه امتياز آن را با اقتدار و ارائه بازی خوب از آن خود کنیم تا هم از سقوط رهایی یابیم و هم اینکه باقی ماندن در لیگ برتر را قطعی کنیم.

وی اظهار داشت:: به شكل نامطلوبي در 16 بازی قبل مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌هاي كشور مقابل حریفان امتیاز از دست داده ایم و متاسفانه شانس  ما برای رسیدن به سه رده بالای جدول لیگ به راحتی از دست رفت، ولي می توانیم با تلاش زیاد و برتری در این بازی، شرایط خوبی را بر تیم حاکم کنیم.

کاپیتان تیم امید صبای قم تصريح كرد: تيم فوتبال صباي قم در هر شش بازی آینده خود، سعی می کند از نظر فنی کم نقص باشد ضمن اینکه باید از فرصت ها خوب استفاده کنیم و آنچه که هواداران از تيم صباي قم انتظار دارند را به نمايش بگذاريم، به همین خاطر ابتدا در بازی با شهرداری تبریز وظیفه سنگینی بر عهده ما است.

گفتنی است: صبای قم از 16 بازی قبل خود 14 امتیاز اندوخته و در مکان یازدهم لیگ 12 تیمی فوتبال امید باشگاه های برتر کشور جای دارد.