بوشهر- خبرگزاری مهر- بخشدار کنگان با اشاره به مشکلات مردم شهر زلزله‌زده "شنبه" برای تامین آب خنک، گفت: با توجه به گرمی هوا در شهر شنبه نیاز است که وسایل لازم برای تامین آب خنک این شهروندان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با شروع گرمای هوا که از مدت‌ها پیش در استان بوشهر آغاز شده، مردم منطقه از وسائل خنک‌کننده برای استراحت، خواب و خورد و خوراک استفاده می‌کنند. شهر زلزله‌زده شنبه اما از این امکانات بی‌‌بهره است. در این میان می‌توان به کمبود کلمن‌های آبخوری برای نگهداری حداقل چند ساعته یخ و آب خنک اشاره کرد.

حسین صفایی در خصوص موارد ضروری و مورد نیاز شهر شنبه به خبرنگار مهر گفت: با توجه به گرمی هوا در شهر شنبه که مجموعه فرمانداری کنگان و دستگاه های ذی‌ربط نیز در آن مستقر است، نیاز ضروری به کلمن آبخوری وجود دارد.

وی افزود: چند نفر از خیرین کنگان که در حال حاضر در شهر شنبه مستقر هستند چندین کلمن آب تهیه و از طریق فرمانداری کنگان در اختیار زلزله‌زدگان گذاشته‌اند ولی با این حال نیاز منطقه به کلمن خیلی بیشتر از کلمن‌های موجود است. بخشدار کنگان تاکید کرد: خیرین عزیز می‌توانند از طرق مختلف کمک‌های خود را در این خصوص به منطقه اعزام کنند.