عملیات ارتش علیه تروریستها در حومه حمص و ادلب، به هلاکت رسیدن چند تروریست در این دو منطقه و تدابیر امنیتی شدید به مناسبت عید استقلال در دمشق از جمله خبرهای امنیتی مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک یگان از نیروهای مسلح سوریه محل تجمع تروریستها را در چند موضع واقع در حومه حمص مورد هدف قرار داد و خسارتهای بسیاری را به آنها تحمیل کرد.

یک منبع نظامی به سانا گزارش داد که نیروهای مسلح سوریه مراکز تجمع تروریستها را در الطیبه، تلدو، تل دهب، الرستن و القصیر هدف قرار دادند که در پی آن چند تروریست کشته و زخمی شدند.

انهدم کارگاه ساخت بمبهای دست ساز در حومه ادلب

نیروهای ارتش یک کارگاه ساخت بمبهای دست ساز و یک انبار مهمات را در حومه ادلب منهدم کرده و چند تروریست را به هلاکت رساندند.

به گزارش یک منبع نظامی، نیروهای مسلح سوریه مراکز تجمع تروریستها را در سراقب، النیرب و سرمین واقع در حومه ادلب هدف قرار دادند که درپی آن چند تروریست کشته شدند.

تدابیر امنیتی شدید به مناسبت عید استقلال در دمشق

از سوی دیگر شبکه روسیا الیوم گزارش داد، پایتخت سوریه و حومه آن امروز به مناسب عید استقلال این کشور و به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل امنیتی شاهد تدابیر امنیتی شدید و احداث ایستهای بازرسی بسیاری بود.

به گزارش یک منبع سوری، حومه دمشق در مقایسه با روزهای قبل نسبتا آرام بود.

بنا بر این گزارش، دو محور حلب و الرقه از برجسته ترین محورهای نظامی است و ارتش سوریه نیز به سوی این شهر حرکت کرده است.

ارتش سوریه همچنین استراتژی جدایی میان حلب و حومه آن را برای منزوی کردن تروریستها در داخل شهر در پیش گرفته است تا مانع رسیدن کمک به آنها شود.