دامغان-خبرگزاری مهر: معاون فرماندار شهرستان دامغان ضمن اشاره به استقبال خوب دامغانی ها از انتخابات گذشته، تصریح کرد: مردم این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر آماده شده اند.

 عباس طاهرانپور همزمان با آغاز فعالیت رسمی ستاد انتخابات شهرستان دامغان به مناسبت برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم شهرستان دامغان برای خلق حماسه ای دیگر آماده شده اند.

وی نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" را یک انتخابی هوشمندانه و زیرکانه توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از اتفاقاتی که با این امر رقم خواهد خورد برگزاری همزمان دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

معاون فرماندار شهرستان دامغان به اهمیت برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا اشاره داشت و افزود: باید تلاش کنیم مسئولیت شوراهای اسلامی شهر و روستا را به افراد صالح و کاردان که از تجربه بالایی برخوردار هستند و به منطقه شناخت کافی دارند واگذار کنیم.

طاهرانپور اظهار داشت: منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا خدمت به مردم را مهمترین هدف خود برای حضور در این رقابت قرار دهند و از این مهم غافل نشوند.

وی به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز اشاره داشت و افزود: این انتخابات نیز هم در سطح داخلی و بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تلاش کنیم تا با حضور و مشارکت گسترده مردم برگزار شود.

معاون فرماندار شهرستان دامغان ضمن تاکید بر اینکه مردم ایران به تعیین سرنوشت خود اهمیت می دهند و هیچ وقت از نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله نمی گیرند، گفت: حماسه با شکوه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال گذشته نمونه بارز این اهمیت و توجه است.

طاهرانپور ضمن تاکید بر اینکه این ملت همواره از دست آوردهای انقلاب و خون پاک شهدا به خوبی پاسداری کرده اند خاطرنشان ساخت: این مردم با حضور خود در عرصه های اجتماعی و سیاسی، بهانه را از دست دشمن گرفته اند.

وی اظهار داشت: ملت ایران یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که با حضور و مشارکت گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان شاهرود در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم ملت فهیم و شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار دامغان نیز همچون گذشته به تعیین سرنوشت خود اهمیت داده و با حضور در پای صندوق های اخذ رای برگ زرینی از حضور و مشارکت خود به ثبت برسانند.