کشته شدن چند سرکرده گروههای تروریستی، انهدام انبارهای مهمات متعلق به آنها در حومه دمشق و کشته شدن چند تروریست در جریان درگیری بر سر اموال مسروقه از جمله خبرهای امنیتی مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نیروهای مسلح سوریه در پی عملیات تعقیب گروههای تروریستی در جوبر، عدرا و العتیبه، چند تروریست وابسته به جبهه النصره را به هلاکت رساندند.

انهدام انبارهای مهمات متعلق به تروریستها در دوما و حرستا

یگانهای ارتش سوریه چند مخفیگاه تروریستها را در دوما و حرستا واقع در حومه دمشق از بین برده و چندین انبار مهمات متعلق به  آنها را منهدم کردند.

به گزارش منابع سوری، یک یگان از نیروهای مسلح سوریه چند سرکرده گروههای تروریستی را در نزدیکی حرستا به هلاکت رساند.

کشته شدن چند تروریست بر سر تقسیم اموال مسروقه در یبرود

شماری از تروریستها پس از درگیری با یکدیگر بر سر تقسیم اموال مسروقه در یبرود واقع در حومه دمشق کشته شدند.

به گزارش منابع سوری، تروریستها این  اموال را از خانواده هایی در منطقه یبرود سرقت کرده بودند.

کشته شدن یک شهروند سوری در منطقه کراجات

از سوی دیگر تروریستها، منطقه کرجات الحافلات در منطقه العباسیین واقع در دمشق را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که بر اثر آن 18 شهروند سوری کشته شدند.

به هلاکت رسیدن چند سرکرده گروههای تروریستی در حومه حمص

نیروهای ارتش سوریه در جریان حمله به چند گروه تروریستی در الحوله و الرستن واقع در حومه حمص چند سرکرده این گروهها را به هلاکت رساندند.

بر اساس این گزارش،  نیروهای مسلح سوریه یک خودرو حامل تروریستها را در بلده الطیبه واقع در منطقه الحوله منهدم کردند و در جریان آن عبد النافع کلیب سرکرده یک گروه تروریستی وابسته به جبهه النصره کشته شد.

شبکه اسکای نیوز هم از حملات موشکی یک گروه تروریستی موسوم به لواء الاسلام به فرودگاه غیرنظامی دمشق خبر داد.