شبکه پویا با تولید برنامه "نقاشی نقاشی" درصددست برای اولین‌بار در قالب برنامه‌های مجزا به آموزش و بررسی نقاشی خردسالان، کودکان و نوجوانان بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه "نقاشي نقاشي" برنامه‌اي است که به سفارش شبکه پويا با هدف پخش نقاشي‌هاي ارسالي مخاطبان اين شبکه و سازماندهي آنها در قالب برنامه‌ای جذاب، سرگرم‌کننده، رقابتي و آموزشي به صورت روزانه در سه برنامه مستقل 10 دقيقه‌ای ويژه گروه‌های سني خردسال، کودک و نوجوان توليد شده است و از فردا یکشنبه اول اردیبهشت در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار می‌گیرد.

20 نقاشي برتر از هر گروه سني توسط کارشناسان نقاشي شبکه انتخاب و در قالب شمارش معکوس برنامه از 20 تا 1 قرار مي‌گيرد و گويندگان برنامه در فضايي شاد، جذاب و متنوع به کمک شخصيت‌هاي انيميشني سه بعدي مداد رنگي و تلويزيون پويا به معرفي و اظهار نظر در مورد نقاشی‌های منتخب هر گروه سني می‌پردازد و در نهايت نشان مداد طلايي آن روز به نقاشی‌های اول هر گروه اعطا می‌شود.

همچنين در قسمت جداگانه‌اي با عنوان "تولدت مبارک"، بچه‌هايی که مهارت و امتياز خاصي کسب کرده باشند تولدشان تبريک و مورد تشويق قرار خواهند گرفت.

"نقاشي نقاشي" اولين برنامه مستقل پخش و آموزش نقاشي براي بچه‌ها در صدا و سيما است که به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا و کارگرداني فرشيد يحيوي تولید شده است. مجريان گوينده این برنامه اعظم چوبدار و حسام صادقي نيکو هستند، انيميشن کار را گروه فرفرا انجام داده‌اند و آهنگساز ميلاد پاويز، کارشناس نقاشي نرگس فداکار، نويسنده يونس کبير، تدوين ياسر فرزام نيا و موشن گرافيکي حامد محمود پور است.

کودکان برای ارسال نقاشي و شرکت در برنامه "نقاشي نقاشي" مي‌توانند نقاشي‌هاي خود را از طريق سايت اينترنتي شبکه پويا به نشاني www.pooyatv.ir صفحه برنامه "نقاشی نقاشی" يا صندوق پستي 13543-19497 ارسال کنند.

پخش مجموعه "نقاشی نقاشی" ویژه خردسال از روز یکشنبه اول اردیبهشت ساعت 15:20، "نقاشی نقاشی" ویژه کودک ساعت 16:20 و "نقاشی نقاشی نقاشی" ویژه نوجوان ساعت 19:22 از شبکه پویا آغاز می‌شود.